2016/2017.õa prioriteedid

 

I.                    Eestvedamine ja juhtimine

Kindlustada kooli jätkusuutliku arengu ning ideede ja otsuste ellu rakendamise teostamine.

  •  kooli visiooni, missiooni ja põhiväärtuste arendamine;
  • juhtimisstruktuuri muutmine, et võimaldada paremat töötajate kaasamist ja koostööd õppetöö paindlikumaks korraldamiseks;
  • arengukava tegevuskava korrigeerimine;
  • sisehindamise läbiviimine;
  • kooli dokumentatsiooni ajakohastamine.

II.                  Personalijuhtimine

Personalile  on loodud nende professionaalset arengut toetav ning väärtustav töö- ja arengukeskkond.

  •  õpetajate arengu toetamiseks erinevate koolituste korraldamine;
  • tunnustussüsteemi väljatöötamine ja rakendamine;
  •  personali kaasamine kooli arendustöösse;
  • ametijuhendite kaasajastamine;
  •  personali enesehindamise süsteemi ajakohastamine;
  •  arenguvestluste läbiviimise korra väljatöötamine ja rakendamine

III.                RESSURSSIDE JUHTIMINE

  • e-õpilaspileti süsteemi rakendamine;
  •  kooli kodulehe mahu suurendamine ja erinevate valdkondade täiustamine;
  •   lisaressursside leidmine KIK´i, Comeniuse projektide kaudu;
  •   füüsilise õpikeskkonna vastavusse viimine õppekava nõuetega;
  •   Infotehnoloogiliste õppevahendite vajaduste kaardistamine ja kasutamise analüüsimine.

IV.    Koostöö huvigruppidega

       Koostöö huvigruppidega mitmekesistab ja toetab õppe- ja kasvatustegevust.

  •   kooli juubeliaasta ürituste kavandamine ja läbiviimine;
  •  kooliüritusi – ja tegemisi pidev kajastamine kodulehel, sotsiaalmeedias, ajakirjanduses;
  •  koostöö erinevate asutustega karjääriõppe korraldamiseks;
  •  lasteaia ja kooli ühtsete ootuste kaardistamine ja koostöö kava loomine;
  •   lapsevanemate kooli käivitamine (koolitused, ühistegevused);
  •  vilistlaskogu loomine ja kaasamine kooliellu.

V.   Õppe- ja kasvatusprotsess

  •  iga õpilase individuaalse arengu toetamine;
  •   õppekava pidev arendamine: õppimist toetava hindamissüsteemi täiustamine;
  • õppe- ja kasvatustööd puudutavate andmete süsteemne kogumine ja regulaarne analüüs;
  • koostööprojektides osalemine,
  •  kiusamisvastase programmi käivitamine;
  • rahvusvahelistes projektides osalemiseks võimaluste leidmine, projektiideede arendamine, projektide kirjutamine.